Kunde information vedrørende indkøbskurve:

Vi har lavet en brugervenlig informationsguide, og gode tips til dig om indkøbskurven. Har du en, eller ønsker du at prøve en. Kender du det, man sidder hjemme og shopper rundt på nettet, og lige pludselig falder man pladask for en vare man ikke ønsker at købe lige nu, men i stedet lægger den i indkøbskurven til senere brug. Det kan være du i fremtiden skal give en gave til en veninde eller andre, og lægger varen i kurven til senere brug, men du skal være opmærksom på, at hvis du lægger varer i kurven, for senere at vende tilbage for at købe den, kan tilbuddet være slut, eller udsolgt. Vi anbefaler at du bestiller hurtigst muligt hvis du ser noget, du kan lide. Så er det her det sker. Jeg husker jeg gerne vil have den vare jeg lagde i indkøbskurven, men har glemt hvad shoppen hed, og deres hjemmeside, så nu ved jeg ikke hvordan jeg finder dem igen, så er det her vi prøver at give dig nogle gode tips til at finde tilbage til din kurv.

  1.        Når du har lavet en kurv kan du med lethed gemme den på dit skrivebord.
  2.        Du kan også gemme den i dokumenter.
  3.        Oprette et word ark, og kopiere linket ind, og gemme det på skrivebordet.
  4.        Eller tilføj siden til dine favoritter, som huskeseddel.

Har du brug for hjælp sidder vi parat til at hjælpe dig på chatten eller på mail.

Oftest stillede spørgsmål:

Hvorfor er mine varer ikke tilgængelige i indkøbskurven mere, når jeg tjekkede ud? Udvalget på vores hjemmeside er live, og afspejler hvad der er på lager på det pågældende tidspunkt.

Ved at tilføje en vare til din indkøbskurv garanterer det ikke din ret til at købe varen før end du har afsluttet betalingsprocessen, for her kan en anden kunde købe varen før dig, også selvom varen er i din indkøbskurv.

Hvordan kan jeg være sikker på at få mine varer.

Når du har gennemført betalingsprocessen vil du modtage en bekræftelse fra os på din e-mail. Husk at indtaste din e-mail adresse korrekt på din bestilling for at være sikker på at vi kan levere en bekræftelse til dig.

Er det nødvendigt at have en e-mail adresse for at bestille online?

Ja, når du handler første gang, vil du blive bedt om at udfylde en gyldig e- mail adresse. Med denne kan vi bekræfte at vi har modtaget din ordre og give dig besked når varen er sendt fra shoppen eller hvis der opstår problemer.

Jeg kan ikke finde ”Læg i indkøbskurven” knappen, så jeg kan ikke købe varen!

Indkøbs knappen er til højre for den vare du ønsker ” Læg i kurv” mærket med rød.

Samtidig ser du i venstre side en anden betalingsform Viabill. Det er en afdragsordning, hvor man først opretter en konto hvis man ikke er kunde hos dem i forvejen. Vi har sat link ind her til vores brugervenlige viabill guide her: http://runwayfashion.dk/s/13-sadan-betaler-du-med-viabill

Forsendelsesomkostninger:

 

Post Danmark – Gratis (Uden omdeling)

Har du selv mulighed for at afhente pakken på dit nærmeste posthus eller i nærliggende pakkeboks, så kan du få leveret pakken helt gratis uanset ordrens størrelse.

Post Danmark – 18 KR. (Med omdeling). Bemærk! Alle ordrer over 499 KR. Leveres fragtfrit.

Få leveret din pakke lige til døren med Post Danmark for kun 18 KR. Pakken bliver leveret til dig fra dag til dag.  Ordrer der er bestilt på hverdage inden kl. 15:00 vil blive udleveret hjemme hos dig allerede dagen efter, også lørdage.